Followers

Wajah suspek kes simbah Asid

0 comments


Salam,

Berita tentang kes kejadian simbah Asid sekitar Kuala Lumpur ini mesti korang semua dah tahu kan.Di Facebook dan Twitter sudah kecoh tentang kejadian simbah asid nie.Aku pun tak tahu apa motif kejadian ini terjadi.

Polis Diraja Malaysia (PDRM) telah mengeluarkan wajah suspek kes simbah asid nie.Aku harap korang


kenal pasti wajah suspek ini dan kalau le terserempak atau terjumpa cepat2 lapor kepada Rakan Cop ataupun di talian 03-21159999.Aku rasa muka dia ada seiras dalam pelakon filem Kongsi le..haha


Info suspek

1. Motor Honda EX5 dengan bernombor pendaftaran WPV 4963(pendaftaran palsu)
2. Suspek berkulit gelap(Kemungkinan berbangsa India)
3. Membawa air botol 100plus di tangan kiri.
4. Suspek berumur dalam lingkungan 20-an dan 30-an, berbadan gempal dan kurus
5. 22 kes menyimbah cecair dipercayai asid di Lembah Klang dan 70 peratus daripada kes itu dilakukan berseorangan manakala 30 peratus lagi dilakukan berpasangan.
6. Suspek kini menyasarkan wanita sebagai mangsa simbahan asid.

Kawasan kejadian

Kawasan yang terlibat dengan simbahan asid (Taman Bandaraya, Brickfields, Pudu, Pusat Kuala Lumpur, Titiwangsa dan The Mall) adalah Jalan Tun Sambanthan, pintu belakang sekolah, Jalan Sultan Abdul Samad, Jalan Conlay, Jalan Pudu Lama dan berhadapan shopping centre, Jalan Putra. Satu kes di luar Kuala Lumpur / Selangor berlaku di Jalan Mantin, Negeri Sembilan.

0 comments:

Catat Ulasan

Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
Satu pun jadi lah ! hehe.

Sitemap

 
Copyright © Since 2009-2011 All Rights Reserved. Editer By Saleh Marzuki ☺ Design For Budak Malas Sikat Rambut ☺ Sported By KawanBlogger Yang Mengempakkan Dunia Cyber Anda! ☺ Lisenses From Creative Commons Attribution 3.0 ☺ Penaja Bersama NuffnangAdvertlets Yang Terus Memajukan Belog Ini Ketahap Terbaik Dan Kini Amat Membanggakan ! Hak Cipta Terpelihara ™