Followers

Dunia Akhir Zaman

0 comments








Saya dah habis menonton video ni dari mula sampai habis. Pada mulanya menceritakan pasal edaran zaman dan saya amat kagum kepada pendedahan sebenar dalam video ni. Tapi bila masuk bab knight templar, saya dah jadi was was. Saya bukan was was dengan knight templar tu tapi bila video itu mengatakan yang di bawah, saya rasa was2. Betul ke ni ?! 

1) Ahmadinejad dan Yassir Arafat adalah penyembah syaitan dengan gambar tangan mereka dengan lambang Freemason. 
2) Osama bin Laden tak wujud, yang wujud Tim Osman ejen CIA dari US. 
3) Al-Qaeda tak wujud. 

Kalau betul lah Osama tak wujud, kenapa : 
1) Ada berita kerajaan Arab Saudi membuang kewarganegaraan Osama. 
2) US membelanjakan beribu dolar untuk menggugurkan bom ke atas kawasan pergunungan Afghanistan untuk membunuh Osama. Kalau tak wujud, kenapa US hantar bom dan tentera nak buru Osama, rugi aje, adakah ini lakonan US dalam dunia?! 

Saya tak dapat nak ambil 100% kesahihan video itu.

0 comments:

Catat Ulasan

Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
Satu pun jadi lah ! hehe.

Sitemap

 
Copyright © Since 2009-2011 All Rights Reserved. Editer By Saleh Marzuki ☺ Design For Budak Malas Sikat Rambut ☺ Sported By KawanBlogger Yang Mengempakkan Dunia Cyber Anda! ☺ Lisenses From Creative Commons Attribution 3.0 ☺ Penaja Bersama NuffnangAdvertlets Yang Terus Memajukan Belog Ini Ketahap Terbaik Dan Kini Amat Membanggakan ! Hak Cipta Terpelihara ™