Followers

(Gambar Dan Video) Pembedahan Penukaran Jantina!

9 comments
Penulis memohon maaf jika imej-imej di bawah bakal mengundang rasa jelik dan kurang senang kepada sesetengah pembaca. Penulis membuat ‘post’ ini bagi memberi kesedaran bahawa budaya ‘homoseksual’ adalah budaya songsang dan penulis menentang sekeras-kerasnya budaya yang merosakkan akhlak ini.
Anda ingin melawan takdir tuhan?
Mungkin pembaca sekalian bukan salah seorang daripada mereka yang ingin melawan takdir. Namun, bagi mereka yang melawan takdir, inilah yang mereka buat. Pembedahan penukaran jantina!
Ramai mendakwa pembedahan penukaran jantina adalah pembedahan paling menjerihkan untuk mana-mana doktor melakukannya. Manakan tidak, doktor yang lazimnya adalah lelaki melihat sendiri bagaimana alat kelamin ‘jantan’ dipotong dengan tangan mereka sendiri. Hisshh..seram.
Pembedahan penukaran jantina pada masa kini lebih terarah kepada golongan pondan atau mak nyah yang mahu mereka kelihatan 100 peratus wanita tulen. Hasilnya memang memuaskan namun azabnya tuhan sahaja yang tahu. Sebenarnya, azabnya bermula selepas selesai pembedahan. Bayangkan, si pondan atau mak nyah ini tidak mampu untuk buang air kecil secara normal. Cuba pembaca bayangkan.!
Sejarah pembedahan jantina ini walaubagaimanapun bermula dengan golongan sida-sida milik maharaja China yang diwajibkan memotong anggota kelamin mereka. Mereka diwajibkan berbuat demikian bagi menjaga maruah gundik-gundik istana yang mereka jaga dan awasi.
Antara individu paling terkenal yang pernah mengalami pembedahan pemotongan jantina adalah Laksamana Cheng Ho atau Laksamana Zheng He. Sejak kecil, Cheng Ho tidak mempunyai jantina sepertimana manusia normal. Ini menyebabkan Cheng Ho tidak berkahwin dan tidak mampu untuk mendapat zuriat. Miskipun batin Cheng Ho terseksa, namun ia mempunyai hikmah yang tersendiri. Disebabkan mengalami proses pembedahan pembuangan jantina sejak kecil, ketinggian Cheng Ho dikatakan tumbuh sehingga mencapai 7 kaki(lebih kurang 200cm tinggi). Cheng Ho juga terlindung daripada maksiat zina dan seumpama dengannya.
Oklah, di bawah merupakan beberapa gambar pembedahan jantina yang sangat menjerihkan:



9 comments:

  • Tanpa Nama berkata...

    nama saya adrian advent bin jimi, berasal dari sabah. jujur, saya adalah seorang lelaki lembut dan meminati barang-barangan yg diminati wanita tapi tidaklah sampai memakai baju wanita... saya juga tidak mempunyai niat utk menukar jantina apalagi ingin berzinah terhadap sesama lelaki. minat dgn lelaki tu memang ada koz perasaan tu memang semula jadi... meski pun begitu, saya tetap menjaga diri saya dari maksiat.

Catat Ulasan

Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
Satu pun jadi lah ! hehe.

Sitemap

 
Copyright © Since 2009-2011 All Rights Reserved. Editer By Saleh Marzuki ☺ Design For Budak Malas Sikat Rambut ☺ Sported By KawanBlogger Yang Mengempakkan Dunia Cyber Anda! ☺ Lisenses From Creative Commons Attribution 3.0 ☺ Penaja Bersama NuffnangAdvertlets Yang Terus Memajukan Belog Ini Ketahap Terbaik Dan Kini Amat Membanggakan ! Hak Cipta Terpelihara ™