Followers

POCONG DI TASIK DARUL-AMAN JITRA KEDAH !!!

0 comments
Kredit tohttp://mrzamextreme.blogspot.com/
Assalammualaikum kepada semua pembaca setia Blog Mr.Zam Extreme . . . .


Kali ni Mr.Zam Nak share foto yang di dakwa ada entiti berupa pocong di dalam foto tersebut, lokasi terletak di parking lot Tasik Darul-Aman Jitra Kedah berlatarbelakangkan banglo milik seorang YB, foto ni di kirimkan oleh rakan Mr.Zam bernama Aida dan yang berbaju merah di dalam foto ini adalah adik kepada aida bersama rakan.




Apa yang mengejutkan ialah terdapat sesosok bayangan putih yang menyerupai mahkluk Pocong seperti sedang berjogging sambil melompat ! Mungkin juga cahaya flash, orang lalu-lalang atau kabus di waktu senja, foto ni di ambiL ketika waktu senja lebih kurang dalam pukul 6 pm ke atas, masa foto ni di ambil mereka baru hendak pulang ke rumah dan di sedari oleh Aida rakan Mr.Zam semasa adiknya menunjukkan foto ini sekembali di rumah.




Sejauh mana kebenarannya terserah kepada korang semua . . .




JOM TENGOK VIDEO KAT BAWAH NI :


0 comments:

Catat Ulasan

Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
Satu pun jadi lah ! hehe.

Sitemap

 
Copyright © Since 2009-2011 All Rights Reserved. Editer By Saleh Marzuki ☺ Design For Budak Malas Sikat Rambut ☺ Sported By KawanBlogger Yang Mengempakkan Dunia Cyber Anda! ☺ Lisenses From Creative Commons Attribution 3.0 ☺ Penaja Bersama NuffnangAdvertlets Yang Terus Memajukan Belog Ini Ketahap Terbaik Dan Kini Amat Membanggakan ! Hak Cipta Terpelihara ™