Followers

Tentang sebuah stesen radio pada masa dulu

0 comments
Berjumpa lagi dalam siri baru. Saya ingin menceritakan tentang kisah benar pada hari ini. Tentang sebuah stesen radio yang sudah lama ditutup.
Dulu ade sebuah siaran radio yang terkenal dengan cerita2 hantu dan ngeri. Stesen radio tersebut ingin mengetahui tentang cerita2 hantu yang pernah dialami oleh pendengar2 mereka.


Pelbagai cerita hantu dan cerita2 yang ngeri yang di dengar nya daripada pendengar2 radio tersebut. Pada suatu malam, dj tengah asyik memutarkan lagu. Tibe tibe ade panggilan dari pendengar yang tidak diketahui. Dj pastinya mengangkat panggilan tersebut. Kedengaran suara seorang lelaki dicorong telefun. Dj ini bertanya kepada lelaki yg ade didalam panggilan itu . “ awak nak cerita tentang ape wahai saudara, cerita tentang apa” kata dj tersebut. “saya ingin bercerita kisah sebuah kemalangan” jawab lelaki tidak dikenali itu. Lalu dj menjawab cuba awak ceritakan . lalu lelaki ini pun bercerita . ikuti cerita lelaki ini. “ beberapa bulan yang lepas , ada satu kemalangan berlaku. Kemalangan ini melibatkan sebuah kereta. Kereta ini dinaiki oleh beberapa orang.SALAH SEORANG DARIPADANYA IALAH SAYA SENDIRI. Sampai disutu selekoh ada sebuah kenderaan yang bertentangan dengan kereta kami. Sudahnya kereta yang kami naiki terjatuh kedalam sebuah gaung yang besar. Dalam kemalangan itu tiada TIADA SEORANG PUN YANG DAPAT DISELAMATKAN. Dj tersebut kebingungan lalu bertanya kepada si lelaki “habis tu macam mana awak boleh selamat. Lalu lelaki itu berkata lagi “SAYA SUDAH CAKAP BAHAWA TIADA SEORANG PUN YANG DAPAT DISELAMATKAN DALAM KEMALANGAN ITU .”
Dj itu terkejut . apakh betul yang didengar nya, siapak lelaki itu ? hantu ? . Dj itu terus meletak panggilan tersebut.Semenjak hari itu siaran radio telah ditutup untuk selamanya. Jumpe lagi dalam cerita yang akan datang

0 comments:

Catat Ulasan

Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
Satu pun jadi lah ! hehe.

Sitemap

 
Copyright © Since 2009-2011 All Rights Reserved. Editer By Saleh Marzuki ☺ Design For Budak Malas Sikat Rambut ☺ Sported By KawanBlogger Yang Mengempakkan Dunia Cyber Anda! ☺ Lisenses From Creative Commons Attribution 3.0 ☺ Penaja Bersama NuffnangAdvertlets Yang Terus Memajukan Belog Ini Ketahap Terbaik Dan Kini Amat Membanggakan ! Hak Cipta Terpelihara ™