Followers

Langsuir di Dusun Bay

0 comments
Nama restoran nhe dusun bay, tg malim , perak.. sape yg duk tg malim mcm aku nhe mesti tahu punye lah kisah nhe
Bertemu ag kite ye.. smoga allah pnjangkan umur kite semua.. kali aku nk cyter sal sebuah restoran yg dekat2 ngn umah aku lah. Boleh dikatekan dekat lah jugak.. 5 minit je dri umah aku. hurm. Restoran nhe best…malam2 mesti ramai pengunjung.. ade yg datang tuk makan..ade yg datang tuk lepak2 n ade jugak yg datang nk karaoke. Keliling restoran nhe ladang kelapa sawit. Memang seram gak la bile malam. Tapi kebanyakan nye org xkesah sebab makanan at situ sedap2 belaka.


Oklah aku nk cyter sal restoran nhe. Ade satu malam tuh, ramai gak la pengunjung yang datang at situ ade yg bawak family ade yg bwak makwe. Hehee. Erm.. dalam kol berapa aku tak pasti la hade lah orang tengah karaoke at asitu.. tetibe seperti yang tdak dijangka. Adelah yg mengilai kan seperti mana aku cakap tadi ! lagsuir ! hurm.. masalahnye bende tuh turun dan duduk di sebelah orang yang ngh karaoke tuh.. semua nye tergamam. Korang rase nhe mesti lawak.. padahal cube korang berada disana.ape yang korang rase mesti seram kan. Macam tuh la aku. aku dengar cyter nhe pun takut gak.bulu roma aku semua tegak..badan pun seram2 sejuk. Sekarang ? aku rase semua orang yg ade mase uh..xnk dtg ag…

Akoe pun ta sanggup nak pegi..bayangkan la dah la mengilai pastu turun plak tuh..xsanggup2…
Inilah cerita aku kali..semoga jumpe ag di cerita yang lain..tatata

0 comments:

Catat Ulasan

Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
Satu pun jadi lah ! hehe.

Sitemap

 
Copyright © Since 2009-2011 All Rights Reserved. Editer By Saleh Marzuki ☺ Design For Budak Malas Sikat Rambut ☺ Sported By KawanBlogger Yang Mengempakkan Dunia Cyber Anda! ☺ Lisenses From Creative Commons Attribution 3.0 ☺ Penaja Bersama NuffnangAdvertlets Yang Terus Memajukan Belog Ini Ketahap Terbaik Dan Kini Amat Membanggakan ! Hak Cipta Terpelihara ™