Followers

Lagu Khas Buat Facebook

0 comments
mengapa kau lembab , mengapa kaw lembab.
disaat aku mulai menggunakanmu....
berharap kau kembali pantas...
itulah harap ku kepadamu....

aku stress lagi , aku stress lagi...
disaat kaw mulalah lembab...
xpernah ade webs yg pernah aku jumpa
yg boleh dapat bnyk kenalan di seluruh m'laysia....

aku inginkan dirimu....
cepat dan sungguh pantas...
seperti dahulu bila..
kaw muncul dengan tiba2...

aku ingin kan dirimu....
cepat dan jgn lmbt...
kalau kamu tetap lmbt...
aku akn memberontak........

aku stress lagi , aku stress lagi...
disaat kaw mulalah lembab...
semua org memerlukan kamu...
kerana kamu tempat kami mencari rakan...


smoga engkau kan mengerti tentang perasaan ini
maaf ku telah terbuai akan indah nya facebook..

maaf sungguh ku x bisa untuk melupakan kamu,...
maaf ku telah terbuai akan best nya facebook...

aku ingin kan dirimu....
cepat dan jgn lmbt...
kalau kamu tetap lmbt...
aku akn memberontak........

0 comments:

Catat Ulasan

Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
Satu pun jadi lah ! hehe.

Sitemap

 
Copyright © Since 2009-2011 All Rights Reserved. Editer By Saleh Marzuki ☺ Design For Budak Malas Sikat Rambut ☺ Sported By KawanBlogger Yang Mengempakkan Dunia Cyber Anda! ☺ Lisenses From Creative Commons Attribution 3.0 ☺ Penaja Bersama NuffnangAdvertlets Yang Terus Memajukan Belog Ini Ketahap Terbaik Dan Kini Amat Membanggakan ! Hak Cipta Terpelihara ™