Followers

3 teknik mengorat awek di shopping kompleks

0 comments

Di suatu petang yang hening, semasa anda sedang berjalan-jalan melayan jiwa sunyi sepi di The Curve, tiba-tiba anda ternampak seorang awek yang tersangatlah comelnya. Selaku seorang lelaki single, jantung anda terus berdenyut kencang. Kecantikkan, kecomelan, keayuan, kesopanan dan ketatasuliaan gadis itu memang benar-benar mencabar naluri jantan romeo anda.
Tapi macam mana nak tebalkan muka dan pergi mengorat si dia yang sedang keseorangan tue? Takkan nak main hentam kromo je kan? Jadi meh kami sharekan beberapa teknik yang boleh digunakan untuk anda memulakan langkah pertama mengorat awek-awek di shopping kompleks.
1. Tinggikan keyakinan diri dan terus cakap nak berkenalan
Ada kisah benar di sebalik teknik ini. Setahun yang lepas, saya telah ternampak seorang awek yang sekali tengok rasa nak tengok 100 kali lagi di Midvalley. Serius awek tue tersangat comel dan cute. Hampir 40 minit jugak saya stalk dia membelek-belek kad birthday sambil membina keyakinan diri untuk terus menegur si awek. Akhirnya selepas dia membayar kad tersebut di kaunter, terus dengan selamba badaknya saya telah pergi dan berkata:-
Hi, boleh saya berkenalan dengan awak
Dan jawapan yang diterima daripada si awek:-
Tak boleh
Jawapan yang pendek dan padat. Tapi at least saya telah mencuba daripada tak buat apa-apa kan? Kalau anda muka lebih hensem dari diri ini, saya pasti anda akan terima jawapan yang lain dari apa yang saya terima ketika itu. Belum cuba belum tau kan?
2. Offer tiket wayang free kepada si awek
Teknik ini hanya applicable jika anda berada di kawasan panggung wayang sahaja. Katakanlah anda ternampak seorang awek sedang beratur panjang membeli tiket dan anda pulak sudah berada di kaunter. Beli terus 2 keping tiket. Kalau boleh couple seat terus. Kemudian tebalkan diri anda dan pergi bertanya kepada si awek. Mungkin ayat di bawah boleh digunakan:-
Hi. Saya ada satu tiket lebih nie. Kawan saya yang janji nak tengok wayang dengan saya sekali tak jadi datang pulak. Disebabkan pembaziran itu amalan syaitan, boleh tak kalau awak temankan saya tengok wayang nie?
Sila pastikan yang si awek tue betul-betul seorang diri sebelum anda mencuba teknik ini. Kalau tak mau kena pelangkung dengan pakwe dia pulak.
3. Bayarkan makanan yang dimakan oleh si awek
Teknik ini memang selalu diguna pakai oleh lelaki-lelaki terutamanya student universiti. Tapi risikonya agak tinggi sebab kalau si awek tue jenis melantak, parah gak la duit anda nanti. Peratusan untuk berjaya jugak agak kurang kerana mungkin si awek akan berlalu pergi begitu sahaja selepas mengetahui makanannya telah dibayar. Jadi pastikan anda tinggalkan nombor telefon anda di kaunter dan mintak tolong cashier tue paskan kepada si awek. Mana tau nasib anda baik dan si awek akan sms anda untuk mengucapkan terima kasih. Dari situ bolehlah mula mengatur strategi yang seterusnya.
Hari ini saya bagi 3 je dulu teknik mengorat awek di shopping kompleks. Pastikan anda semua applikasikan teknik ini di kala lawatan anda ke shopping kompleks nanti. Kalau berjaya jangan lupa bagitau kat sini. Kalau kena flying kick ngan si awek pun jangan lupa bagitau kat sini. All the best ~~~



0 comments:

Catat Ulasan

Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
Satu pun jadi lah ! hehe.

Sitemap

 
Copyright © Since 2009-2011 All Rights Reserved. Editer By Saleh Marzuki ☺ Design For Budak Malas Sikat Rambut ☺ Sported By KawanBlogger Yang Mengempakkan Dunia Cyber Anda! ☺ Lisenses From Creative Commons Attribution 3.0 ☺ Penaja Bersama NuffnangAdvertlets Yang Terus Memajukan Belog Ini Ketahap Terbaik Dan Kini Amat Membanggakan ! Hak Cipta Terpelihara ™