Followers

Budak sekolah meraba

6 comments
Entry ini hanya untuk umor 18sx sahaja..bawah 18sx tidak dibenar sesama sekali ...

zaman sekarang makin menjadi-jadi kes raba-mengraba neh . berpunca dari kurang didikkan agama dan kurang perhatian dari ibu bapa .. kes ini bermula dengan ringan-ringan selepas itu bila dah pro mulalah nak jadi hero . pandai buat anak tapi buang merata-rata dan lebih kejam lagi bukan mereka yang bertanggungjawab neh menjaga , tapi mereka membuang anak itu mcam sampah , akhir cerita tenguk laah gambar budak sekolah meraba ney :)




PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

6 comments:

  • cik Beskod berkata...

    bodo tol yg buat ngan yg rakam tu.. nak kasi malu skolah ngan maruah family diorang je..

    apa reaksi mak bapak diorang kalau mak bapak diorang tau yg anak mereka buat bende nie kat skolah...

    manusia akhir zaman..

Catat Ulasan

Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
Satu pun jadi lah ! hehe.

Sitemap

 
Copyright © Since 2009-2011 All Rights Reserved. Editer By Saleh Marzuki ☺ Design For Budak Malas Sikat Rambut ☺ Sported By KawanBlogger Yang Mengempakkan Dunia Cyber Anda! ☺ Lisenses From Creative Commons Attribution 3.0 ☺ Penaja Bersama NuffnangAdvertlets Yang Terus Memajukan Belog Ini Ketahap Terbaik Dan Kini Amat Membanggakan ! Hak Cipta Terpelihara ™