Followers

SMS Lawak

5 comments
Adakalanya kita rasa tak tahu nak sms apa dekat pasangan kita ye tak? Ada yang sampai bosan asyik dapat mesej yang sama je.. 

"Salam, buat apa tu?"
"Da makan?"
"Gud nite"
"Miss u"

Hari demi hari merasakan ayat-ayat di atas seperti ayat yang semakin lama dibaca semakin bosan. Pastinya ada yang merasakan sebegitu. :)

Baiklah, apakata mulai hari ni kita meriahkan pasangan dan hubungan sms dengan si dia dengan menambah sedikit lawak jenaka..Actually nak try kat kawan pun boleh gak...OK! Jom try this at home...


kalo aku tangkai ko daunnye,
kalo aku aur ko tebingnye,
kalo aku kumbang ko bungenye,
kalo aku langit ko buminye,
& kalo aku tarzan ko le beruknye..

_________________


Al-kisah SEEKOR ANAK KAMBING,
BERTANYA PADA IBUNYA.
ibu kenapa semua kambing ada bulu
dan kenapa bau kita busuk.
LALU SI IBU PUN MENJAWAB.

TAK MENGAPALAH ANAKKU, KITA BUSUK,
ORANG YANG BACA MESEJ NI LAGI BUSUK..
TAK RETI2  NAK GI MANDI…
ASYIK TENGOK HENSET JE

______________


katak pisang katak puru,
adakah katak & pisang sepupu?
jangan perasan atau terharu,
bukan nak ucap kata rindu,
cuma nak ucap selamat malam to U.

_______________


kpd penerima sms ini,
sila laporkan diri segera
ke hospital bahagia dengan tenang….
 ______________


mulau mandan nyawuh ngenengah,
ngunung naik nenyemang ningnga,
anyur madan ningamung nanah,
muni yang maik ningenang nyua..

kesiannya awak..
sengau rupanya!

________________


Kalau dapat bini muda-nampak BABY DOLL.
Kalau dapat bini sederhana muda pula-nampak BARBIE DOLL.
Tapi bila dapat bini tua-nampak PANADOL !!



_____________________________

jika mentari datang memancar terik, biar aku menjadi payung mu,
jika ribut datang melanda, biar aku menjadi pelindung mu,
jika banjir datang mencurah, biar aku menjadi sampan mu,
jika ceti datang meminta hutang, biar aku lari dahulu…

___________________


Bila kita cantik tak siapa memandang,
bila kita baik tak siapa memuji,
bila kita susah tak siapa menolong,
bila kita jatuh tak siapa mengangkat,
Tapi………
bila kita kentut semua mata memandang.

__________________



Ku hampiri katil mu…
kutatap wajahmu…
kukucup ke2 belah pipimu…
ku bisikkan ke telinga mu…
INNALILLAHIWAINNAILAIHIRROJIUUN…

______________________


HP anda telah dilengkapi puzzle game. Caranya mudah saja.
Lemparkan HP anda ke dinding @ susunkan kembali.
Selamat Mencuba!

______________

Kalau kau tak mahu hidup…..
aku pun tak mahu mati, Azizah!

________________


kau sungguh manis,
sifatmu cukup puitis,
gayamu selalu erotis,
jiwamu sungguh romantis,
caramu seperti celebrities,
tapi sayang wajahmu seperti teletubbies…

_________________

SMS sebelum nak tido.....

DIK.. TOLONG IKATKAN POCONG KAT KEPALA AKAK NI.. TERTANGGAL MASA DIORANG KEBUMIKAN AKAK TADI..
TOLONGLAH DIK… AKAK ADE KAT TEPI TINGKAP NI.. TENGOKLAH!!


Selamat Mencuba... sayonara......

5 comments:

Catat Ulasan

Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
Satu pun jadi lah ! hehe.

Sitemap

 
Copyright © Since 2009-2011 All Rights Reserved. Editer By Saleh Marzuki ☺ Design For Budak Malas Sikat Rambut ☺ Sported By KawanBlogger Yang Mengempakkan Dunia Cyber Anda! ☺ Lisenses From Creative Commons Attribution 3.0 ☺ Penaja Bersama NuffnangAdvertlets Yang Terus Memajukan Belog Ini Ketahap Terbaik Dan Kini Amat Membanggakan ! Hak Cipta Terpelihara ™